vineri, 16 noiembrie 2012

Festivalul-concurs de muzica folk "Ziua de maine" Alba Iulia

 Weekend-ul acesta frumos, 16-18 noiembrie, se tine unul dintre cele mai frumoase si bine organizate festivaluri de muzica folk din tara. Anul acesta voi participa si eu, iar daca m-ar intreba cineva de ce, desi urmeaza o saptamana plina cu aproape un test in fiecare zi, voi raspunde simplu: "De drag!" Si de dor...
Pentru ca mi-e drag si dor de un festival frumos, unde ne reintalnim ca-ntre prieteni.
Si, desi nu-mi place sa-mi fac reclama, pentru cine vrea si cui ii place, poate sa ma voteze aici: http://folkalba.ro/concursuri/
Abia astept! :)

"Ziua de Mâine" readuce muzica folk acolo unde îi este locul: printre oameni. (Vali Serban - directorul Festivalului-concurs de muzica folk Ziua de Maine)

Un comentariu:

  1. Bună. Am încercat să votez și ieri și azi, dar după apăsarea butonului stă și se încarcă inutil, fără nici un rezultat.

    Distracție plăcută la Festival!

    RăspundețiȘtergere