miercuri, 20 august 2014

Tabara de folk si poezie Calafat 2014 & Festivalul de folk & balada "Poarta Sarutului" Tg.Jiu

Am ajuns și anul acesta în Tabăra de folk și poezie Calafat, se pare că este a cincea participare a mea și am revenit cu drag, ca de fiecare dată. Pentru mine tabăra Calafat înseamnă prietenie, muzică bună, poezie, seri frumoase și încărcate de emoții. Și anul acesta au fost lansări de CD-uri și cărți, așa că m-am întors cu cartea lui Ioan Gyuri Pascu și CD-ul lui Cristi Corcioveanu, deși aș fi vrut să mă întorc cu mai multe (deh, viața de student!) Am revăzut prieteni dragi, cu o parte dintre ei am călătorit spre Festivalul "Poarta Sărutului" Târgu Jiu, unde am reușit anul acesta să obțin Premiul III.
Aștept cu nerăbdare să ne revedem și la anul, cu același gând transmis de Cristi Buică: "Nici nu știu, prieteni, cum a mai trecut un an..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu